Tuesday, May 17, 2011

Hikmah~

Semua yang terjadi, pasti ada hikmah disebaliknya~ 

Allah da tentukan, mane yang baik dan mane yang buruk untuk hambanya..

Mungkin apa yang terjadi pada kami ade hikmah di sebaliknya.. Dan harapan saye, agar hikmah itu adalah lebih baik dari sekarang..
Saye mohon kamu sume, orang yang saye sayang sampai akhir nyawa saye, tetap kuat hadapi semua cabaran mendatang.. Saye pasti ad untuk kamu semua.. Jangan mengalah dengan apa yang terjadi ni.. Allah da merencanakan sesuatu untuk kita mungkin.. Jadi, sentiasa bersangka baik dengan apa yang terjadi sekarang ini.. 
Satu yang saye mohon, kamu semua kene KUAT, KUAT dan KUAT!!! 
InsyaAllah.. Saye juga harap, saya kuat sentiasa sbb sebenanye saye sangat rapuh.. Saya cuba untuk kuat, tp kadang saya juga mampu mengalirkan air mata..
Jadi, saye harus KUAT untuk kamu semua, doakan saya supaya saya dapat membantu kamu semua orang yang saya sayang, dengan izin-Nya.. :')

Ya Allah, semoga apa yang engkau rencanakan untuk kami selepas ini adalah yang terbaik untuk kami.. Berilah kami petunjuk Mu, agar kami tidak lalai dan leka.. Amin~ :')

No comments: