Monday, September 12, 2011

Tunjukkan~

Tadi harinye bile mereka pergi ke satu tempat untuk pengesahan..
Harap-harap, semuanye baik-baik saje..
Tunjuk kan jalan nye Ya Allah..
Mana yg baik dan mana yg buruk..
Apa sahaja ketentuan-Mu, kami terima sahaja..
Moga ada yg lebih baik di masa akan datang untuk kami..

Conflict?
Aku la, selalu ade conflict dengan diri sendiri..


Kenapa?
Ntah la.. Mgkn ta yakin dengan diri sendiri..


Macam mana conflict tu?
Erm, macam-macam la.. Tentang diri sendiri..


Abis na buat macam mane?
Banyak kan ingat Allah.. Pertingkat diri dengan ajaran Allah.. Redha dengan ketentuan-Nya.. Jaohkan diri drpd pikir benda-benda ta elok.. Sebab manusia semua berbeza.. Hati lain-lain.. Jadi, think positip! :')

'Ya Allah, tunjukkan jalan yg betul yg lurus pada aku dan mereka.. Sesungguhnya, Engkau Maha Mengetahui segalanya..' 


Jadilah wanita yang KUAT, GAGAH dan TABAH, Niessaa~ :)

By,

7 comments:

NooR akMa cHe RoHani said...

y dear??

Hush said...

ha nih dh knape plak jah?..huhu
td men teka teki ngan kak qem..
n now ur turn plak..
mind to share?

Niessaa said...

qemma n han : bile ak da dapat kepastian, baru ak boleh cerita kat kowang.. haha..

NooR akMa cHe RoHani said...

okeh dear..papepon..may ALLAH bless u oweiz dear..:)

Ahmad Raimi said...

kamon2..stoly moly kat ak plak time weekend..hehe..

Niessaa said...

qemma : hehe.. thanx yunk~ :)

remy : haha.. asik ak je stoly moly kat kau, kau bile lak? :P

Ahmad Raimi said...

aku xde story meh..empty je life..haha..:p