Wednesday, March 28, 2012

Long time nooo see.

Hello blog yang dah berlapuk-lapuk habuk busuk. haha. i do have a time to update you actually. tapi, aku malas nak bukak laptop. seriously. sebab? sebab internet di hujung jari. haha. sebab ambil pakej internet dekat handphone, so tiap-tiap hari online dekat situ je la. plus, it has Whatsapp! :)

So, bile bukak balik blog ni, baru sedar, header ejaan macam hampeh. ade pulak 'blogsot' kan. kau pelat ke nisa? haha. tak kan. mate rabun sikit. maap lah.  nanti lah aku tukar balik header tu. sikit je pun salah nye. lagi pun tak ade orang pun datang bace blog kau, jadi tak payah nak laju-laju tukar!

Cerita pasal ejaan? erm, okay. sekarang ni orang kerap tweet pasal ejaan. and aku terase lah jugak kan. haha. sebab? ejaan aku pun macam budak 'bodow' yang diperli tu. jadi, aku nak tukar balik gaya tulisan aku lah kan. contoh? erm... macam :

'ta, na, de, pe' change it to 'tak, nak, ade, ape'

Baru lah betul kan. terima kasih lah sebab tweet pasal tu. dulu aku eja 'ke = kew'. lepas, #anwarhadi buat vlog die pasal 'euwww' tu, aku terus tukar and buang 'euwww' tu dari hidup. #lempangcepat.

Lepas ni, nak eja penuh and padat betul-betul. kalau itu pun kene perli, i shall create my own language. haha. #oversangat
Kalau lepas ni ade tersasul tak tambah huruf kat tempat yang sepatutnye, maaf lah. Kalau jelik, sorry lah. Saye budak baru belajar, kalau salah tweet je, pasti saye akan terase. HAHA. --"

Seriously, i'm changing it. Starting now. Do make notice. haha!



By,

Nicha
*tak ade initials lagi ke?*
#pergimamlahkan
HAHA. --"

No comments: